wtorek, 31 lipca 2018

A ty czujesz lato?| POCZUJ LATO BOOK TAG

Hejka!
Tu Jula i jako, że wakacje trwają w najlepsze to postanowiłam, że odpowiem na pytania do Poczuj Lato Book Tagu. Zaczynajmy!

Znalezione obrazy dla zapytania slońce




1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.

Takich książek jest dużo, ale teraz wspomnę o jednej z nich, czyli "Fangirl" Rainbow Rowell.

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Napiszę teraz o kolejnej książce, która jest w moim TBR'ze  na wakacje. Mówię tutaj o "Eragonie" Christophera Paolini (Paolini'ego?).

3. Twój plażowy must have.

Tutaj odpowiedź jest bardzo prosta. Czy kogoś zdziwi jak powiem, że moim plażowym must havem jest seria o "Buntowniczce z pustyni"?

4. Książka, której okładka kojarzy Ci się z wakacjami.

Nie odpowiem znowu, że "Buntowniczka" (chociaż mogłabym ;). Do tego pytania dopasowałam książkę "Czerwona piramida" Ricka Riordana, bo komu piramidy nie kojarzą się z wakacjami?

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.

Dla mnie taką powieścią jest "Kto wypuścił bogów" Maz Evans. Tę książkę recenzowałam już dla was, więc jeśli chcecie przeczytać troszkę więcej o tym co sądzę o "Kto wypuścił bogów" to kliknijcie tutaj.

6. Książka, przez którą wylałeś/łaś morze łez.

Ja takiej książki nie mam, ponieważ jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się płakać przy czytaniu książki.

7. Najlepsza książkowa impreza, czyli taka, w której chciałbyś brać udział.

Chętnie uczestniczyłabym w balu bożonarodzeniowym, który odbył się w Harry Potterze. Wiem, że to nie ta pora roku, ale ciiii...;)

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze

To pytanie sprawiło mi nie lada problem, bo nie wiedziałam jak je interpretować. Zdecydowałam, więc, że wskażę powieść  z historią łatwą do zrozumienia dla mnie, czyli "Wyspa X", bo łatwo jest "wkręcić się" w fabułę i napisana jest prostym językiem.

9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat

Wydaje mi się, że taką książką jest "Mały książę", do którego podchodziłam trzy razy i dopiero za trzecim ją zrozumiałam.

Do wykonania tego tagu nominuję każdego, kto chce go wykonać. Pamiętajcie, że czekam na komentarze i zapraszam na moje social media, czyli Bookstagram: julabooks oraz na snapa: julabooks.

Do następnego posta,
Jula Books

14 komentarzy:

  1. No, Eragon.💙 Super, że będziesz go czytać, czekam na wrażenia.
    Świetny tag.
    Pozdrawiam 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fangirl to bardzo dobra lektura na wakacje <3 Chociaż z Rowell to ja mam tak, że na razie tylko ta książka mnie do siebie jakoś przekonuje, zobaczymy jak to będzie jak resztę przeczytam ;)
    Pozostałych wspomnianych przez Ciebie pozycji nie czytałam, chociaż o Buntowniczce z pustyni i Eragonie słyszałam bardzo dobre opinie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fangirl już za mną i to rzeczywiście dobra pozycja na lato.

      Usuń
  3. Eragona bardzo polecam! A za Buntowniczkę z pustyni będę się niedługo zabierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że mamy podobne gusta! Chyba żadnej z tych książek nie czytała, a wszystkie mam na półce :D.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę nigdy nie płakałaś przy żadnej książce?!

    OdpowiedzUsuń
  6. OO nigdy nie płakałaś, ja czasem wylewam to morze łez, a na bal do Harrego sama bym poszła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza Małym księciem, nie czytałam żadenego wspomnianego tytułu :D

    OdpowiedzUsuń