niedziela, 7 kwietnia 2019

WIELKA WYMIANA KSIĄŻKOWA VII

 

Cześć!
Dzisiaj post, którego nie planowałam, a mianowicie kolejna edycja Wielkiej Wymiany Książkowej, już 7. Biorę w niej udział drugi raz. O co w tym chodzi?

Wielka Wymiana Książkowa to akcja, której celem jest szerzenie czytelnictwa i dawanie drugiego życia książkom. Blogerzy umieszczają na swoich blogach listę książek, którymi chętnie się wymienią. Pod postami na blogach organizatorek, czyli: Socjopatki i Save the magic moments są linkowe party, czyli linki do postów wszystkich blogerów biorących udział w akcji. Wymieniamy się od dzisiaj, czyli 7 kwietnia do 14 kwietnia. Jeśli chodzi o moje książki to...






















 Wszystkie książki są w stanie bardzo dobrym. Dodatkowe zdjęcia na pv na instagramie: @julabooks

To wszystko na dzisiaj. Życzę sobie i Wam udanej wymiany. Pamiętajcie, że jestem też na:

Bookstagramie: @julabooks
Lubimy Czytać: Julia
Goodreads: JulaBooks
i niedługo na yt: Jula Books.

Do następnego posta,
Jula Books


 

 

 

 

 



 

 
























































6 komentarzy:

  1. Kilka czytałam, życzę owocnej wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, coś u mnie za "Myszy i ludzie"? :)

    https://www.elfnaczi.pl/2019/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-vol-viihtml

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła się tu wymiana odbyła z tego co widziałam na story na ig!
    Dasz znać, co ci jeszcze zostało?
    Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń