wtorek, 26 marca 2019

KONFRONTACJA 50 KSIĄŻEK, KTÓRE CHCIAŁABYM PRZECZYTAĆ

Hej!
Witam Was w konfrontacji 50 książek, które chciałabym przeczytać. Post ten wrzuciłam 25 lutego 2018 roku, więc już ponad rok temu. Szczerze wydaje mi się, że nie przeczytałąm nic z tej listy, ale mam nadzieję, że jest to złudne wrażenie. Na zielono zaznaczę książki, które przeczytałam, a na czerwono te, których nie. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy.

  1. "Zagubiony heros"- R. Riordan
  2. "Syn Neptuna"- R. Riordan
  3. "Znak Ateny"- R. Riordan
  4. "Dom Hadesa"- R. Riordan
  5. "Krew Olimpu"- R. Riordan
  6. "Ruiny Gorlanu"- J. Flanagan
  7. " Pamiętniki półbogów"- R. Riordan
  8. "Archiwum herosów"- R. Riordan
  9. "Greccy bogowie wg. Percy'ego Jacksona"-R. Riordan
  10. "Greccy herosi wg.Percy'ego Jacksona"- R. Riordan
  11. "Czerwona  piramida"- R. Riordan
  12. Ognisty tron"- R. Riordan
  13. "Cień węża"- R. Riordan
  14. "Miecz lata"- R. Riordan
  15.  Młot Thora"- R. Riordan
  16. "Statek umarłych"- R. Riordan
  17. "Mroczna przepowiednia"- R. Riordan  
  18. "Tajne akta obozu herosów"- R. Riordan
  19. "Następczyni"- K. Cass
  20. "Czerwień rubinu"- K. Gier
  21. "Błękit szafiru"- K. Gier
  22. "Zieleń szmaragdu"- K. Gier
  23. "Druga księga snów"- K. Gier
  24. "Trzecia księga snów"- K. Gier
  25. "Mój Adam"- E. Nowak
  26. "Bajki robotów"- S. Lem
  27. "Odkrywca"- K. Rundell
  28. "Miasto cieni"- R. Riggs
  29. "Biblioteka dusz"- R. Riggs
  30. "Żniwiarz Pusta noc"- P. Hendel
  31. "Siedem bram"- A. Faber
  32. "Buntowniczka z pustyni"- A. Hamilton
  33. "Zdrajca tronu"- A. Hamilton
  34. "Duchy rebelii"- A. Hamilton
  35. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć"- J.K. Rowling
  36. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć Oryginalny scenariusz"- J. K. Rowling
  37. "Był sobie pies"- B. W. Cameron
  38. "Finn nieokiełznany"- O. Uschmann
  39. "Plaga cieni"- B. Mull
  40. "Tajemnice smoczego azylu"- B. Mull
 Przeczytane: 26/50

Poszło mi całkiem nieźle. Spodziewałam się gorszego wyniku, a tu przeczytana ponad połowa!

Dziękuję za przeczytanie tego krótkiego, ale myślę, że treściwego posta. Pamiętajcie, że jestem też:
 na Bookstagramie: @julabooks,
na Lubimy Czytać: Julia i
na Goodreads: JulaBooks.

 Do następnego posta,
Jula Books

2 komentarze:

  1. 26 książek to ponad połowa przeczytana! Naprawdę nieźle ci poszło!
    Z tej całej listy najbardziej polecam ci "Syna Neptuna" to chyba mój ulubiony tom Olimpijskich herosów i mam nadzieję, że może zrobisz tego recenzję...😉
    Na półce mam też "Greckich herosów według Percy'ego Jacksona" i również jeszcze nie przeczytałam. Trzeba z półki wyczytywać książki Riordana, bo on wciąż pisze nowe i już dawno przestałam nadążać.
    Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam ☺️.

    OdpowiedzUsuń