sobota, 5 stycznia 2019

TBR na 2019 rok

Hej!

Witam Was w kolejnym poście na moim blogu. Dzisiaj przedstawię Wam 12 pozycji, które chciałabym przeczytać w 2019 roku.

Znalezione obrazy dla zapytania hate alan gibbons


1. "Hate" Alana Gibbonsa

Jest to powieść, która leży u mnie na półce od Wielkiej Wymiany Książkowej, bo dostałam ją i czeka na swoją kolej. Mam nadzieję, że się doczeka w tym roku.






Znalezione obrazy dla zapytania okrutna pieśń empik

2. "Okrutna pieśń" Victorii Schwab

Książka, którą wiele osób się zachwyca, a ja nadal nie wiem o co w niej chodzi.







Znalezione obrazy dla zapytania tajemnica smoczego azylu
3. "Baśniobór. Tajemnice smoczego azylu" Brandona Mulla

To kolejny tom serii Brandona Mulla. Czeka już od...prawie dwóch lat!, więc wypadałoby ją przeczytać.







Znalezione obrazy dla zapytania lato i ptaszynka empik

4. "Lato i ptaszynka" Katherine Catmull

Dostałam tę książkę od osoby, która poleca mi bardzo dobre książki. Leży też dość długo, więc to jest dobra motywacja do sięgnięcia po nią.







 
Duchy rebelii. Buntowniczka z pustyni. Tom 3 - Hamilton Alwyn 
5. "Duchy rebelii" Alwyn Hamilton

Ostatni tom trylogii, którą bardzo lubię i nie wiem czemu jeszcze jej nie przeczytałam :/







Znalezione obrazy dla zapytania trzynasty księżyc empik

6. "Trzynasty księżyc" Pauliny Hendel

Mam ją na półce od niedawna i myślę, że już styczniu się za nią zabiorę.








Znalezione obrazy dla zapytania love & gelato empik

7. "Love & Gelato" Jenny Evans Welch

Taka sama sytuacja jak przy "Trzynastym księżycu".







Znalezione obrazy dla zapytania olimpijscy herosi pakiet empik

I teraz czas na serię, która czeka na przeczytanie od poprzednich świąt, czyli:

8. "Syn Neptuna"
9. "Znak Ateny"
10. "Dom Hadesa"
11. "Krew Olimpu"

Pojawia się ona w chyba każdym moim TBRze , ale w tym roku przeczytam ją na pewno. Obiecuję <3


 12. "Przebudzeni" Colleen Houck

Jest to powieść, która jeszcze nie ukazała się w Polsce, ale bodajże 16 stycznia będzie miała premierę, więc mam nadzieję, że będę miała możliwość ją przeczytać niedługo.







 To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że Wam się podobało. Napiszcie jakie książki wy chcecie przeczytać w tym roku. Pamiętajcie, że jestem tutaj:

Bookstagram: julabooks,
Lubimy Czytać: Julia.

Do następnego posta,
Jula Books


18 komentarzy:

  1. Hate wiesz, że bardzo polecam. A Duchy rebelii i wcześniejsze tomy serii też mam w planach. Tak samo z Baśnioborem i Żniwiarzem. I ja też czaję się na Przebudzonych.
    Dużo książek i mało czasu, czyli jak zwykle.😂
    Życzę powodzenia z tymi planami!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z pozycji niestety nie czytałam. Trzymam kciuki by udało Ci się zrealizować czytelnicze plany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie robię sobie TBR na ten rok, bo wiem, że w ogóle nie wypali. Nie przeczytałam jeszcze żadnej książki, która znajdują się w tym poście, jednak po kilka z nich chciałabym sięgnąć.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam tbr, może zrobię. Wiem że chce przeczytać żniwiarza i okrutną pieśń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj lista jest długa i cały czas pojawia się na niej coś nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek masa do przeczytania :) Pomalutku , powolutku i będę je wyczytane mieć wszystkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar przeczytać serię Odcienie Magii oraz Z Mgły Zrodzonego. Reszty nie planuję - przeczytam to, na co akurat będę miała ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tak bardzo czekam na Przebudzonych

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, żadnej nie czytałam, więc nawet nie mam jak się odnieść! Ale książki Colleen Houck też nie mogę się doczekać 😍 Skoro napisała tak cudowną Klątwę tygrysa, to też musi być fajne ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie czytałam tej trylogii, ale jeśli piszesz, że jest cudowna, to coś w niej musi być <3

      Usuń