sobota, 29 grudnia 2018

ROCZNICA!

Znalezione obrazy dla zapytania zimne ognie na tort




Hej!
Tu Julia i witam Was w kolejnym poście, który będzie dość specjalny, bo właśnie dzisiaj mija dokładnie rok od wrzucenia pierwszego posta.





Bardzo Wam dziękuję za każde wyświetlenie, każdy komentarz, bo to dzięki temu nadal tu jestem.

Przedstawię ten rok w liczbach:

- 33 obserwatorów,
- ponad 3350 wyświetleń,
- ok. 40 postów,
- ponad 200 komentarzy,
- średnio 6 książek przeczytanych przeze mnie w miesiącu,
- 13 recenzji,
- 6 tagów,
- 10 Wrap- upów,
- 1 Targi Książki- wtk,
- 72 przeczytane książki,
- ponad 50 fantastycznych osób na wtk,
- mnóstwo godzin spędzonych na robieniu zdjęć i pisaniu postów,
- ponad 400 obserwatorów na blogu,
- kilka tysięcy uśmiechów.

Teraz czas na wybranie Top 10 najlepszych i najgorszych książek tego roku (kolejność przypadkowa):

Najlepsze:



Znalezione obrazy dla zapytania indeks szczęścia juniper lemonZnalezione obrazy dla zapytania stowarzyszenie umarłych poetówZnalezione obrazy dla zapytania błękit szafiruZnalezione obrazy dla zapytania zieleń szmaragduZnalezione obrazy dla zapytania moja lady jane lubimyczytaćZnalezione obrazy dla zapytania moja lady jane lubimyczytaćZnalezione obrazy dla zapytania cud chłopak lubimyczytaćZnalezione obrazy dla zapytania geekerellaZnalezione obrazy dla zapytania jej wysokość pZnalezione obrazy dla zapytania jagodowe niebo



Najgorsze:
Znalezione obrazy dla zapytania hobbit lubimyczytaćZnalezione obrazy dla zapytania lubimyczytać bajki robotowZnalezione obrazy dla zapytania lubimyczytać balladynaZnalezione obrazy dla zapytania lubimyczytać zemstaZnalezione obrazy dla zapytania lubimyczytać odkrywcaZnalezione obrazy dla zapytania lubimyczytać tajemnica człowieka z bliznąZnalezione obrazy dla zapytania lubimyczytać tajemnica starej dzwonnicyZnalezione obrazy dla zapytania wszystkie moje mamyZnalezione obrazy dla zapytania eleonora i parkZnalezione obrazy dla zapytania alcatraz kontra bibliotekarze lubimyczytać

Kilka pytanek od Was:

1. Co Cię zmotywowało do tworzenia postów?

Motywowała mnie przede wszystkim myśl, że jest grono osób, które czytają moje posty, które interesuje moja opinia o książkach. Zakładając bloga miałam nadzieję, że chociaż 5 osób będzie odwiedzało go. Teraz jest bardzo dużo i jeszcze bardziej mam ochotę to robić.

2. Skąd bierzesz pomysły na posty?

Inspiracji szukam wokół siebie. Zaglądam na kanały na YouTubie, Instagramie, które poświęcone są książkom, od znajomych, w bibliotekach, księgarniach, czy podczas czytania książek.

3. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z książkami?

Hmm... chyba w momencie, w którym nauczyłam się czytać. O ile dobrze pamiętam nie miałam takiego czasu, że nie lubiłam czytać. Od najmłodszych lat interesowały mnie książki.

4. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga z recenzjami?

Chciałam mieć takie miejsce, w którym mogłabym mówić o książkach (a w zasadzie pisać ;) i odpowiedź drugiej osoby nie byłaby mniej więcej taka: "Serio czytasz? Ja nie miałbym/miałabym do tego cierpliwości. Poza tym co w tym takiego ciekawego?!"

5. Wybierz 5 bohaterów literackich, z którymi chciałabyś spędzić Sylwestra.

Myślę, że byliby to:
- Hermiona Granger z "Harrego Pottera",
- Kendra Sorenson z "Baśnioboru",
-Auggie Pullman z "Cud chłopaka",
- Danny Moon z "Bandy niematerialnych szaleńców",
- Holly Kennet z "Naszej własnej wyspy".

6.  Czy zdarzyło Ci się przerwać książkę w połowie lub nie przeczytać, bo była tak nieciekawa?

Hmm... nie przypominam sobie. Zazwyczaj staram się czytać do końca, bo może być coś co dosłownie zwali mnie z nóg i zmienię zdanie o niej.

7. Zniszczyłaś kiedyś jakąś książkę, np. zalałaś herbatą?

Aż tak to nie haha, ale kiedyś zmoczyłam dolną część od ręcznika, bo wracałam z plaży i zagięłam kiedyś grzbiet książki, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że to była gruba książka.

8. Ile książek jest w twojej biblioteczce?

Przed chwilą policzyłam i wyszło mi... 75, bo ostatnio robiłam "porządki" i pozbyłam się tych, które są mi niepotrzebne.

9. Co skłoniło Cię do założenia Bookstagrama?

Chciałam, aby więcej osób dowiedziało się o tym blogu i dzięki temu kontakt z Wami jest łątwiejszy, bo nie wszyscy mają możliwość komentowania moich postów na blogu.

Wspomnienia z Warszawskich Targów Książki:












 Dziękuję za ten rok i mam nadzieję, że każdy kolejny będzie coraz lepszy. Pamiętajcie, że jestem też:

na Instagramie: julabooks,
na Lubimy Czytać: julia.

Do następnego posta,
Jula Books









14 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji pierwszego roku!! Dużo zdrowia, wielu nowych czytelników, inspiracji do tworzenia nowych postów i samych najlepszych książek!🎈🎉🎇🎆
    Bardzo ładnie tu teraz po zmianach😍. Fajnie, że dołączyłaś Q&A i jeszcze kilka wspomnień z targów. Może za rok też uda mi się tam wybrać...?🤔
    Tymczasem pozdrawiam i czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo z okazji 1 roku :)
    Oby kolejnych lat !

    Ściskam!
    Ovieca :)
    rozchelstanaowca.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzenia w dalszej bookstagramowej przygodzie. Gratuluję rocznicy. Oby tak dalej 💪

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uważam, że „Bajki robotów” były okropne. Chociaż czytałam je będąc w podstawówce, to nadal pamietam jakie były słabe.
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja będę twoim 34 obserwatorem i mam nadzieję, że nowy rok przyniesie ci jeszcze więcej dobrego :)
    Będę musiała przeczytać 'Geekrella', bo jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje pierwszego roku! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, jesteś przeurocza!! Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu ❤️❤️
    Hobbit Ci się nie spodobał? Szkodaaa, bo jednak większość lubi tę książkę, ale wyjątek potwierdza regułę 😁 Z tych, które uznałaś za najlepsze też kilka czytałam i całkowicie się zgadzam. Na przykład Stowarzyszenie Umarłych Poetów było niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Może kiedyś się przekonam do "Hobbita" ;)

      Usuń