sobota, 22 grudnia 2018

Ojoj...| PODSUMOWANIE CZYTELNICZE PAŹDZIERNIK 2018

Cześć!
Jestem Julia i witam Was w kolejnym poście. Tym razem będzie on króciutki, ponieważ w październiku przeczytałam tylko dwie książki. Bez zwlekania zaczynajmy.



Okładka książki Moja Jane Eyre1. Moja Jane Eyre- Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows

Ocena: 6/6 

Sierota Jane Eyre rozpoczyna nowe życie jako guwernantka w Thornfield Hall. Spotyka tam tajemniczego pana Rochestera. Dodatkowo poznajemy losy pisarki Charlotte Bronte, która zresztą napisała oryginalną powieść o Jane Eyre oraz badacza zjawisk nadprzyrodzonych Aleksandra Blackwooda. Badacz ten widzi duchy i jego zadaniem jest łapanie tych, które uprzykrzają życie ludziom. Okazuje się jednak, że Jane również posiada dar i wszystko się wtedy komplikuje. Zapraszam również do przeczytania mojej pełnej opinii o tej książce w recenzji.

2. Zemsta- Aleksander Fredro
Okładka książki Zemsta
Ocena: 2/6

 Cześnik Raptusiewicz i Rejent Milczek mieszkają w jednym zamku. Ich życie upływa na kłótniach i intrygach. Życie Wacława Rejentowicza i Klary Raptusiewiczówny - wprost przeciwnie. Młodzi są zakochani, planują wspólną przyszłość, dlatego robią wszystko, by pogodzić zwaśnionych sąsiadów. Czy pojedynek Cześnika i Rejenta dojdzie do skutku, czy też miłość zatryumfuje nad przemożnym pragnieniem zemsty? Książkę przeczytałam, bo była moją lekturą i żałuję. Myślę, że gdyby nie ona przeczytałabym o wiele więcej w tym miesiącu.

I to już wszystko w tym poście :/ Piszę to podsumowanie w grudniu, więc mogę Wam już powiedzieć, że listopad i grudzień będą lepsze dla mnie pod względem czytelniczym :D

Snapchat: julabooks
Bookstagram: julabooks
Lubimy Czytać: Julia

Do następnego posta,
Jula Books

4 komentarze:

  1. Nigdy nie rozumiałam dlaczego "Zemsta" jest komedią. Mnie jakoś za bardzo nie rozbawiła. Za to "Moja Eyre Jane" to totalne cudo!
    xoxo
    L. (http://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie przeczytałam "Zemsty"😂. W gimnazjum nie czytałam prawie żadnej lektury. Za to mieliśmy fragment z podziałem na role na ocenę. Do tej pory pamiętam swoją kwestię.😁
    Co do tej ciekawszej książki, to mam teraz dwie części do nadrobienia, bo nawet pierwszej części nie posiadam, ale wciąż są pilniejsze książki. Może na jakiś targach uda mi się wreszcie kupić i przeczytam.
    I możemy przybić sobie piątkę, bo mój październik to również były tylko i wyłącznie dwie książki. Na szczęście teraz jest coraz lepiej.
    Pozdrawiam.🙂

    OdpowiedzUsuń