środa, 21 listopada 2018

Mało czytam...|PODSUMOWANIE CZYTELNICZE WRZESIEŃ 2018

Cześć!
Jestem Julia i witam Was na moim blogu. Dzisiaj napiszę Wam o tym co przeczytałam we wrześniu. Wiem, że skończył się on już jakiś czas temu, ale najpierw straciłam bloga, potem nie było postów i jakoś tak wyszło. No, ale dzisiaj już jest.



Okładka książki Plaga cieni1. Plaga cieni- Brandon Mull

Ocena: 5/6

To już trzeci tom serii o Baśnioborze i jak na razie podoba mi się on najbardziej ze wszystkich. Fabuły nie będę opisywać, żeby nie zaspojlerować poprzednich tomów, ale dzieje się dużo i tak naprawdę nie wiadomo komu ufać. Ci dobrzy są źli i na odwrót. Polecam wszystkim, którzy polubili ten świat. Bardzo miło się do niego wraca.

Okładka książki Listy do utraconej2. Listy do utraconej- Brigid Kemmerer

Ocena: 5/6


Juliet jest wrażliwą nastolatką. Nie może pogodzić się ze śmiercią matki i od wielu miesięcy zostawia listy na jej grobie. To jedyny sposób, by poradzić sobie ze stratą. Declan Murphy to „typ spod ciemnej gwiazdy”. W szkole boją się go nawet nauczyciele. Zbuntowany siedemnastolatek odbywa na cmentarzu obowiązkową pracę na cele społeczne. Pewnego dnia na jednym z grobów znajduje list. Zaintrygowany czyta go i postanawia odpowiedzieć. Zaskoczona Juliet odkrywa, że ktoś naruszył jej prywatność. Pokonując złość, odpisuje na wiadomość nieznajomego. Z czasem Juliet i Declan zaczynąją prowadzić korespondencję i nawiązuje się między nimi nić porozumienia. Jednak prawda, którą odkryją, sprawi, że ich przyjaźń stanie pod znakiem zapytania...Książka ciekawa, ważna i itrygująca. Bardzo serdecznie polecam.

Okładka książki Moja lady Jane3. Moja Lady Jane- Cynthia Hand, Jody Meadows, Brodi Ashton

Ocena: 6/6

Szesnastoletnia Lady Jane Grey, mająca niebawem wyjść za zupełnie obcego mężczyznę, wplątuje się w konspirację, celem której jest obalenie jej kuzyna, króla Edwarda. Ale Jane nie zawraca sobie głowy takimi błahostkami, skoro ma niebawem zostać królową Anglii. Powieść mi się spodobała. Miałam co do niej wysokie oczekiwania, bo bardzo dużo osób pozytywnie wypowiadało sie na jej temat.Moja historia z tą książką też jest ciekawa bowiem nie miałam jej czytać, ale na czytampierwszy.pl był dostępny drugi tom. Zamówiłam go i stwierdziłam, że fajnie byłoby poznać pierwszą książkę tych autorek, a na Empiku była promocja 3 za 2, więc stwierdziłam- dobra biorę. Jeśli chcecie poznać moją opinię na temat 2 tomu to zapraszam do kliknięcia tutaj.

Okładka książki Stary człowiek i morze4. Stary człowiek i morze- Ernest Hemingway

Ocena: 4/6

"Stary człowiek i morze" to piękna opowieść o heroizmie i sile ludzkiej woli. Historia samotnego starca, żeglarza potrafiącego zmierzyć się z lękiem, słabością i wyznaczyć sobie cel godny podziwu - odmienić pechowy los, zawalczyć o szczęście. Santiago wyrusza daleko w morze, by spełnić swoje marzenie - złowić ogromną rybę. Jego spotkanie z olbrzymim merlinem jest walką ze sobą samym, ze zwątpieniem. To zręcznie ujęta przenośnia, która uzmysławia jak wiele zależy od nas samych. Książka była moją lekturą i podeszłam do niej niechętnie. Okazało się jednak, że spodobała mi się i mogę ją uznać za moją ulubioną lekturę szkolną.

To już wszystko na dzisiaj. W najbliższym czasie pojawi się również podsumowanie października :) Pamiętajcie o zostawieniu komentarza i obserwacji oraz przypominam, że jestem na:
instagramie: julabooks,
snapchacie: julabooks,
lubimyczytać: julia.

Do następnego posta,
Jula Boooks



2 komentarze:

  1. Mój wrzesień też był słaby, tak samo jak październik, teraz w listopadzie staram się nadrabiać, ale co z tego wyjdzie, to nie wiem.
    Baśniobór na pewno przeczytam. Drugi tom czeka na półce, to i na trójkę przyjdzie pora. Jak piszesz, że to jak na razie najlepsza część, to już nie mogę się doczekać 😀. A te Listy do utraconej wciąż mnie kuszą i chyba jednak przeczytam, skoro też polecasz - ciekawa fabuła.
    Czekam na podsumowanie października i życzę powodzenia w godzeniu nauki z czytaniem.
    Pozdrawiam 🙂.

    OdpowiedzUsuń