piątek, 31 sierpnia 2018

To było dobre! | GIRL ONLINE

 

 

 Tytuł: Girl Online

Autor: Zoe Sugg 

Wydawnictwo: Insignis

Liczba stron: 368




 Cześć!

Tu Jula i witam was na moim blogu, a dokładniej w recenzji książki "Girl Online" autorstwa Zoe Sugg, którą niedawno przeczytałam.


"Kiedy przy kimś płaczesz, kiedy pokazujesz mu to, co boli cię najbardziej, to znaczy, że naprawdę mu ufasz."

"Girl Online" to pierwsza z trzech książek z cyklu o tym samym tytule. Za kolejne zabiorę się w najbliższym czasie, bo polubiłam tą historię.


Penny, czyli główna bohaterka prowadzi w Internecie anonimowego bloga pod pseudonimem Girl Online, na którym dzieli się z czytelnikami swoim życiem m. in. szkolnymi problemami, przyjaźnią, atakami paniki, które uprzykrzają jej życie oraz nietypową rodzinką. Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku, ponieważ jej matka, która prowadzi salon ślubny dostała zlecenie zorganizowania tam ślubu. Dziewczyna poznaje tam gitarzystę Noah, z którym spędza swój wolny czas. Ma on jednak sekret, który może doprowadzić do skończenia ich znajomości, ale nie będę o nim pisała, bo sami musicie odkryć co to za tajemnica.

"Właśnie to lubię w zdjęciach - pozwalają uchwycić i przeżyć raz jeszcze szczęśliwe chwile."

Plusem tej powieści była lekkość pióra Zoelli. Książkę czyta się błyskawicznie. Kolejną jej zaletą (albo i nie, zależy od osoby) jest to, że nie jest to lektura angażująca. Co przez to rozumiem? Fabuła była dość prosta i nie trzeba było pamiętać zbyt wielu imion i nazwisk. Główna bohaterka- Penny wydaje się być miłą osobą, więc chętnie bym się z nią zaprzyjaźniła.



"Czasami trzeba stanąć twarzą w twarz ze swoim strachem, żeby zrozumieć, że tak naprawdę nie ma się czego bać."

Dla mnie minusem byli bohaterowie drugoplanowi tacy jak ''najlepsza przyjaciółka'' Penny, która była wredna, a oprócz tego to nic nie odczuwała. Poza tym po co ona nazywa ją przyjaciółką skoro już nią nie jest?

 "I pewnego dnia, kiedy zrozumiemy, że w głębi duszy czujemy się tak samo, może przestaniemy wreszcie udawać kogoś, kim nie jesteśmy."

Książka jest wydana w twardej oprawie z jakby śliskimi elementami na okładce. W środku znajdują się fragmenty postów z bloga Penny. 

 
 "Moje życie może być takie, jak sobie wymarzę- dopóki będę pamiętać, że należy do mnie."

  Ocena: 5/6

 Bardzo Wam dziękuję za przeczytanie tego posta. Mam nadzieję, że wam się podobał. Oczywiście zachęcam do komentowania i wchodzenia na moje social media, czyli lubimy czytać: julia Bookstagrama: julabooks oraz Snapchata: JulaBooks.

Do następnego posta,
Jula Books





8 komentarzy:

  1. Bardzo miło czytało się twoją recenzję tej książki. A tak się właśnie ostatnio zastanawiałam kiedy dodasz coś nowego na bloga 🙂.
    Kolejny raz wybrałaś świetne cytaty i chyba tym razem je sobie spiszę.
    Do tej pory myślałam, że to książka nie dla mnie, ale teraz zastanawiam się czy jej nie przeczytać, choćby z ciekawości, bo te cytaty i recenzja naprawdę zrobiły swoje 😁👍. Jak znajdę w bibliotece to raczej wypożyczę.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Girl online już mam za sobą całą trylogię ��i zgadzam się ze książkę czyta się błyskawicznie! Ostatni tom przeczytalam w jeden dzień haha im dalej tym więcej komplikacji ale takto super! Buziak:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ciągnie mnie za bardzo do tej historii, dlatego myślę, że ją sobie odpuszczę.
    L.
    P.S. Na moim blogu jest TAG, do którego Cię nominowałam - zerknij jak znajdziesz chwilkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na niego😊

      Usuń
  4. Girl online to bardzo lekka i przyjemna młodzieżówka, ale nie jest to jakaś wybitna książka. Przeczytałam i podobała mi się, jednak na tę porę już niezbyt wiele z niej pamiętam. :D
    Pozdrawiam! :)
    https://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest ok,ale cytaty ma fantastyczne 😍😍

      Usuń