niedziela, 13 maja 2018

#ProblemyKsiążkocholików, czyli Problemy książkocholików Book Tag

Cześć!
Tu Julia i zainspirowana Cat z kanału Cat Vloguje mam dla was Problemy Książkocholika Book Tag.
Bez dalszego wstępu zaczynajmy...


1. Masz 20.000 książek na swoim TBR-ze, którą czytasz jako pierwszą?

Na początku zastanawiam się, na którą mam ochotę i po prostu tą wybieram.

2. Jesteś w połowie książki, ale strasznie męczysz się czytaniem. Czytasz do końca, czy odkładasz w połowie?

Kiedyś czytałam do końca i męczyłam się z nadzieją, że książka może mi się spodoba, ale teraz tego nie robię. Odkładam książkę jeśli dojdę do połowy i nie spodoba mi się.

3. Zbliża się koniec roku, a ty jesteś daleko w tyle, jeśli chodzi o wyzwanie czytelnicze. Próbujesz nadgonić? Jak?

Nie próbuję nadganiać. Nie udało mi się? Trudno. Może następnym razem się uda przeczytać tyle książek ile sobie zaplanowałam.

4. Okładki książek w serii nie pasują do siebie. Co robisz?

Tak naprawdę nie robię nic, bo nie mam na to wpływu. :)

5. Wszystkim podoba się jakaś książka- oprócz Ciebie. Co robisz? Z kim o tym rozmawiasz?

Jeśli jakaś książka mi się nie podoba to nie zachwycam się nad nią, tylko po prostu mówię otwarcie, że mi się nie podobała i nie wstydzę się tego.

6. Czytasz książkę w miejscu publicznym i nagle czujesz, że zaczniesz płakać. Co z tym robisz? Jak sobie radzisz?

Nie odpowiem na to pytanie, ponieważ nie płaczę przy czytaniu książki.

7. Właśnie wyszła druga część serii, która bardzo Ci się podobała, ale nie do końca pamiętasz co działo się w pierwszej. Czytasz ją kolejny raz czy od razu zabierasz się za drugi?

Zazwyczaj (o ile nie zawsze) czytam pierwszy tom, żeby sobie przypomnieć wydarzenia i bohaterów.

8. Nie chcesz nikomu pożyczać książek, ale inni i tak Cię proszą. Jak grzecznie odmawiasz?

Ja pożyczam książki tylko znajomym, którym mogę zaufać i wiem, że nie zniszczą mojej książki. Jeśli ktoś komu nie chcę pożyczyć książki prosi mnie o to, to mówię, że nie lubię pożyczać.

9. Zaczynasz 5 książek, ale żadna Cię nie wciąga. Co robisz?

 Czytam każdą do około połowy, a jeśli żadna mnie nie zainteresuje to robię sobie przerwę od czytania.

10. W najbliższym czasie wychodzi mnóstwo książek, którymi jesteś zainteresowany. Ile z nich faktycznie kupujesz?

 Zazwyczaj kończę tak, że nie kupuję żadnej. ;)

11. Kiedy już kupisz wszystkie książki, na które czekałeś, ile muszą leżeć na twojej półce aż je przeczytasz?

Zazwyczaj książki te czytam w ciągu tygodnia/dwóch.

I  to były wszystkie pytania. Mam nadzieję, że post się spodobał i zachęcam was do napisania w komentarzu odpowiedzi na te pytania.

Do następnego posta,
JulaBooks

2 komentarze:

  1. Chciałabym czytać kupione ksiażki w ciągu tygodnia/dwóch. :D Ja kiedyś kupowałam dużo i przez to mam ok. 30 książek na półce do przeczytania - niektóre czekają już dwa lata. Kiedy to sobie uświadomiłam, przestałam jak szalona kupować książki i jestem bardzo zadowolona z tej decyzji. :)

    I mam podobnie jak Ty - też nie męczę słabych książek, po prostu je zostawiam. Szkoda mi na nie czasu. :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można nie płakać na książkach? W sumie podziwiam, bo ja ryczę na wielu hahah.
    U mnie z czytaniem nowych książek jest tak, że "tylko skończę te, które czytam teraz", a o tych nowych przypominam sobie dopiero pół roku później... No cóż, może kiedyś uda mi się szybciej czytać nowe książki.
    Kiedyś też odkładałam słabe pozycje, a teraz różnie - zwykle daję im szansę, albo czytam z myślą "wyżyjesz się w recenzji..." :D
    Świetny post!
    Pozdrawiam,
    Ola
    ksiazkowa-dolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń