piątek, 4 maja 2018

Wrap Up Kwiecień 2018

Cześć!

Z tej strony JulaBooks i jako, że właśnie skończył się kwiecień mam dla was wrap up. Jednak już na samym początku muszę wam powiedzieć, że... no nie był to zbyt dobry dla mnie miesiąc pod względem czytelniczym, bo przeczytałam tylko 4 ksiązki i to w ciągu 1,5 tygodnia. Nie wiem co spowodowało mój stan, ale mam nadzieję, że w następnym przeczytam więcej i wrócę do mojej "normy czytelniczej".


1. Błękit szafiru- Kerstin Gier

Ocena: 6/6

Opowiada o kolejnych przygodach Gwendolyn i Gideona, którzy podróżują w czasie.Jak widzicie ocena jest jeszcze wyższa niż poprzedniego tomu. Ta książka... ehhh... była tak dobra. I to zakończenie! Po przeczytaniu ostatnej strony rzuciłam ją na łóżko, bo ja już bym chciała czytać 3 tom, ale nie mam go w domu, a w bibliotece muszę czakać aż ktoś odda "Zieleń szmaragdu".

2. Bajki robotów- Stanisław Lem

Ocena: 2/6

Po genialnej książce musiał przyjść czas na beznadziejną. "Bajki robotów" były moją lekturą i nie będę streszczała o co w niej chodzi, bo to są po prostu opowiadania. Każde o czym innym. Dlatego postanowiłam opowiedzieć wam tylko o tym co mi się nie podobał w tej książce. Na pewno nie lubię stylu pisania autora. Jest to język stary, pełen archaizmów i trudno do zrozumienia dla mnie. Poza tym nie często sięgam po literaturę science- fiction, ponieważ wydaje mi się, że to nie jest coś dla mnie, a "Bajki robotów" są z tego gatunku.

3. Zagubiony heros- Rick Riordan

Ocena: 5/6

Czytałam go już drugi raz, ponieważ chciałabym przeczytać całą serię o Olimpijskich herosach, a na razie zapoznałam się tylko z pierwszym.Opowiada o trójce nastolatków- Jasonie, Piper oraz Leo. Pewnego dnia Jason budzi się w autokarze pełnym ludzi jadących na wycieczkę. Nie pamięta niczego. Nawet tego, że ma dziewczynę i najlepszego przyjaciela. Piper jest córką słynnego aktora. Często miewa sny mówiące jej, że ojciec ma kłopoty. Pewnego dnia jej chłopak- Jason przestaje poznawać ją i niczego nie pamięta. Leo posiada zdolności techniczne. Gdy w Obozie Herosów zaprowadzono go do domku pełnego maszyn i narzędzi jest wniebowzięty. Książka podobała mi się i chętnie przeczytam kolejne tomy.

4. Okruchy magii- Katherine Littlewood

Ocena: 5/6

Opowiada o Rozmarynce- zwyciężczyni międzynarodowego konkursu pieczenia, która zostaje porwana i zmuszona do udoskonalenia przepisów fabryki chcącej zawładnąć całym światem. Była to bardzo przyjemna lektura, przy której spędziłam miło czas. Polecam ją wszystkim, a w szczególności młodszym czytelnikom.

Dziękuję za przeczytanie tego posta. Zapraszam do komentowania i śledzenia kolejnych postów, które mam nadzieję będą pojawiały się częściej.

Do następnegp,
JulaBooks

1 komentarz:

  1. W maju polecam też sięgnąć po "Spętanych przeznaczeniem", są mega <3

    OdpowiedzUsuń