wtorek, 29 maja 2018

Długo na to czekaliście, czyli podsumowanie Warszawskich Targów Książki 2018

Hej!
Z tej strony JulaBooks i jak zapewne wiecie w dniach 17- 20 maja miały miejsce Warszawskie Targi Książki 2018. Byłam na nich tylko w sobotę. I tak wiem, że to podsumowanie powinno pojawić się wcześniej, ale zapomniałam o tym...  Teraz już przejdźmy do treści tego właśnie posta.


1. Książki

a) Na targach kupiłam 4 ksiązki, a oto one:

- "Perłowa dama"- Aleksandra Polak
- "Aru Shah i koniec czasu"- Roshani Chokshi
- "Banda niematerialnych szaleńców"- Maria Krasowska
- "Buntowniczka z pustyni"- Alwyn Hamilton.










  b) Zdobyłam 5 książek z autografami:
- "Żniwiarz"- Paulina Hendel
- dwa tomy serii Circus Lumos, czyli "Król Kier" oraz "Perłowa dama"- Aleksandra Polak
- "Banda niematerialnych szaleńców"- Maria Krasowska
- "Buntowniczka z pustyni"- Alwyn Hamilton












 2. Zakładki

Nabyłam aż 11 zakładek. Wśród nich znalazły się takie jak:
- zakładka magnetyczna od Epik Page z Amani
- zakładka " Czytaj bezpiecznie" od Okonia w sieci
- zakładka od P42
- zakładka od Magdy z kanału Crimelpoint
- zakładka od Zaczytani.org
- 3 zakładki od Wydawnictwa Czwarta Strona
- 3 zakładki od Księgarni Internetowej nieprzeczytane.pl




3. Ludzie

 Spotkałam wiele przemiłych osób takich jak:
- Cat (Cat Vloguje)
- Okonia (Okoń w sieci)
- Pawła (P42)
- Maję (Maja K)
- Magdę (Crimelpoint/Magotterin)
- Marysię (Książki rządzą)
- Kamilę (Kamajla)
- Agnieszkę (Magical reading)
- Olę (Ola Szpakowska)
- i wiele, wiele innych...

To już koniec tego posta. Mam nadzieję, że spodobał się wam on. Pamiętajcie, że możecie mnie znaleźć w social mediach na Instagramie i Snapchacie: JulaBooks. Zachęcam was również do komentowania.

Do następnego,
Jula Books.

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę i książek, i zakładek, ale najbardziej poznania tylu booktuberów 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zazdrość, tylko przy najbliższej okazji wsiadaj w samochód czy cokolwiek i jedź na targi <3

      Usuń
  2. Tak bardzo chciałabym pojechać na targi, niestety za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale może kiedyś się uda. Wierzę w to!

      Usuń
  3. Na targach zakupiłam 40 książek 😂 No ups 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... 😂😂 Ja Cię chyba nie pobije😂😂

      Usuń
  4. Ja się wybieram dopiero na krakowskie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się, że miałaś udane ;) Może i ja się kiedyś wybiorę ;P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie po Targach też 4 nowe książki i 4 autografy, ale zakładek z 50 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To widzę, że targi udane :D
    Super!

    Mrs_Bookies :) (wybacz ze inny login z googla, ale nie da się zmienić opcji Skomnentuj jako :P )
    https://mrsbookiesbooks.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń