To znowu ja. Przyszłam do was, aby opowiedzieć o książkach, które przeczytałam w styczniu . Jest ich aż 6. To dużo jak na mnie, więc zaczynajmy.
1. Rywalki- Kiera Cass
Ocena: 5/6
Rzadko sięgam po takie książki, ale ta była świetna. Czytało się ją bardzo szybko. Po prostu siadam, zaczynam czytać i nagle jestem na 5 rozdziale. Zastanawiam się gdzie podział się rozdział 4, 3, 2. Opowiada o Americe, która jest piątką i ma niezbyt dobre życie. Zmienia się to kiedy dziewczyna wysyła zgłoszenie…
2. Tajemnica starej dzwonnicy- Dariusz Rekosz
Ocena: 3/6
Była to książka na konkurs czytelniczy i... nie do końca mi się podobała. Była przewidywalna i denerwował mnie główny bohater. W tej książce wg. mnie nie było głównego wątku.
3. Elita- Kiera Cass
Ocena: 4,5/6
Nie była tak dobra jak poprzedni tom, ale przyjemnie się czytało. Jest to spowodowane prawdopodobnie tym, że nie był to „powiew świeżości”.
4. Ucieczka z tajemniczego ogrodu- Rafał Witek
Ocena:5/6
Czytałam ją drugi raz i za podobała mi się tak samo. Bohaterowie byli dobrze wykreowani. Sięgnęłam po nią kolejny raz, bo kiedyś czytałam ja tak po prostu, a teraz na konkurs. Opowiada o dwójce przyjaciół, którzy przenoszą się do przeszłości i tam przeżywają różne przygody.
5. Inny Piotrek i bandyci- Irena Landau
Ocena: 4/6
Przeciętna książka, która podobała mi się, ale bez przesady. Ogromnym plusem był pomysł. Nigdy nie spotkałam się z takim wątkiem. Nie do końca podobał mi się jeden z bandytów, ponieważ był niezdecydowany i taki no, nie wiem jak go określić. Książka opowiada o bandytach, którzy chcieli porwać Piotrka i udało im się to, ale nie do końca tak, jak chcieli.
6. Tajemnica człowieka z blizną- Paweł Beręsewicz
Ocena: 3/6
To z pewnością nie jest najlepsza książka Pawła Beręsewicza. Nie pasowało mi pomysł typu: tekst, a potem kartka z pamiętnika. Fabuła opiera się na tajemnicy ojca głównego bohatera.
Pozdrawiam,
Jula Books
W styczniu przeczytałam 4 książki.:
OdpowiedzUsuń-Papierowe miasta
-Never Never
-Zemsta
-Czarne jeziora