czwartek, 22 lutego 2018

Kroniki Jaaru Księga Luster Adam Faber


 

 Tytuł: Kroniki Jaaru Księga luster

Autor: Adam Faber

Wydawnictwo: Czwarta strona

Liczba stron: 451









 Cześć wszystkim!
Tu znowu ja- JulaBooks. Mam dzisiaj dla was recenzję 1 pierwszego tomu Kronik Jaaru autorstwa Adama Fabera.


Ocena: 5/6

Książka opowiada o Kate Hallander, która jest zwykłą nastolatką. Mieszka u ciotki w Londynie. Pewnego dnia trafia do magicznego sklepu. Od jego właścicielki otrzymuje tytułową Księgę  Luster i w tym momencie zaczynają się problemy...
Jest to pozycja warta uwagi. Bohaterowie są dobrze wykreowani. Do moich ulubionych zaliczam Jawisa oraz Fiona, który jest charakterystycznym bohaterem. Autor pisze  lekkim piórem, więc szybko się czyta tą książkę. Bardzo podobał mi się świat wykreowany przez Adama Fabera. Jaar jest ciekawym, magicznym światem, który zapada w pamięć. Chciałabym się tam przenieść, bo te wszystkie miejsca są takie magiczne i lekko tajemnicze. Akcja jest dynamiczna. Książka ma bardzo ładną okładkę, co zachęca po jak najszybsze sięgnięcie. Jednak jest pewien problem, o którym muszę napisać. Z tyłu okładki jest napisane, że "Gdyby Harry Potter był dziewczyną nazywałby się Kate Hallander". Moim zdaniem to porównanie jest złe. Sięgając po tą książkę myślałam, że będzie to coś naprawdę podobnego do HP. Czy się zawiodłam? Nie, tak jak mówiłam to pozycja warta uwagi.



                                                                                                Do następnego posta,
                                                                                                                    JulaBoks

2 komentarze: