środa, 31 stycznia 2018

20 książkowych faktów o mnie

Cześć to znowu ja po bardzo długiej przerwie!
Przepraszam was, że mnie nie było, ale teraz wracam i dzisiaj mam dla was 20 książkowych faktów o mnie.
Oto i one:

1. Czytam książki odkąd nauczyłam się czytać.
2.W swojej biblioteczce posiadam ok. 50 książek.
3. Wolę książki w twardej oprawie.
4. Czytam dość wolno.
5. Najczęściej czyta książki fantasy, ale lubię też poznawać nowe gatunki.
6. Jestem w Ravenclaw.
7.Jestem Potterhead.
8. Uwielbiam booktuba i bookstagrama.
9. Rzadko zaginam grzbiety książkom( a jeśli już to nie specjalnie)
10. Moi znajomi również czytają
11. Często odwiedzam bibliotekę.
12. Chociaż bardzo lubię mieć książki na własność.
13. Mam mnóstwo zakładek.
14. Nie ma dla mnie znaczenia czy czytam serię, jednotomówkę,czy trylogię.
15. Zazwyczaj robię sobie herbatę do czytania.
16. Na urodziny itp. dostaję książki.
17. Lubię zapach książek.
18. Rzadko podobają mi się lektury szkolne.
19. Chciałabym spotkać kiedyś Ricka Riordana i J. K. Rowling.
20. Marzę o napisaniu własnej książki.

I to było moje 20 książkowych faktów, jeśli jakieś się pokrywają to koniecznie o tym napiszcie.
                                                                                                                                         JulaBooks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz