sobota, 6 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 Book Tag

Cześć!

Tu Julia. Mamy już nowy 2018 rok! Dzisiaj mam dla was Podsumowanie 2017 Book Tag, który stworzyła Słomka. Postanowiłam go wykonać, ponieważ ma ciekawe pytania.


1. Najlepsza książka tego roku (2017).

Jedną z najlepszych książek 2017 roku były "Dachołazy" Katherine Rundell oraz "Wyspa X" Marii Krasowskiej.

2. Najgorsza książka tego roku (2017).

 Jedną z najgorszych książek, które przeczytałam w 2017 roku był "Harry Potter i Przeklęte Dziecko".

3. Autor, którego pokochałaś/eś  w 2017 roku.

 Autorami, których pokochałam byli : Rick Riordan oraz Katherine Rundell.

4. Największy książkowy zawód 2017 roku.

Największym moim książkowym zawodem 2017 roku był "HP i Przeklęte Dziecko".

6. Najpiękniejsza okładka w 2017 roku.

W 2017 roku bardzo spodobały mi się okładki książek Adama Fabera, czyli "Kroniki Jaaru".

7. Najważniejsze książkowe wydarzenie roku 2017.

 Wydarzeniami książkowymi w których uczestniczyłam były Warszawskie Targi Książki oraz spotkanie w Empiku z autorami wydawnictwa Czwarta Strona i Mają K. , Kulturalną szafą i P42.

8. Ulubiony booktuber w 2017 roku.

Bardzo lubię wszystkich booktuberów polskich. W 2017 roku odkryłam Zakręconą na książki, która ma bardzo fajny kanał, spodobał mi się również kanał Read by Zoe.

9. Z jaką książką zaczniesz 2018 rok?

2018 rok zacznę od skończenia "Ani z Zielonego Wzgórza".

10. Najbardziej wyczekiwana książka w 2018 roku.

Czekam 3 tom "Kronik Jaaru" Adama Fabera i "Odkrywcę" Katherine Rundell.

11. Styl jakiego autora chciałabyś/chciałbyś poznać w 2018 roku?

Chciałabym poznać styl pisania Kiery Cass, o której słyszałam wiele dobrych rzeczy.

12. Najgorętsza premiera w 2017 roku.

Według mnie najgorętszą premierą 2017 roku było "Milion odsłon Tash" Kathryn Ormsbee.

Dziękuję za przeczytanie mojego posta i do zobaczenia w kolejnym.

JulaBooks

1 komentarz:

  1. Anie czytałam w 6 klasie i była cudowna.<3 Rick Riordan to genialny autor i kropka:D HP i przeklęte było słabe przez styl wydania(scenariusz) a tak to była fajna,lekka książka

    OdpowiedzUsuń