wtorek, 12 marca 2019

Próbuję czegoś nowego!| TRY A CHAPTER BOOK TAG

Cześć!
Witam Was w kolejnym poście na moim blogu. Tym razem jest to bardzo ciekawe wyzwanie, a mianowicie Try a Chapter Book Tag.
Ostatnio na Instagramie poprosiłam Was o tytuły waszych ulubionych książek, z nich wylosowałam 5. Po przeczytaniu jednego rozdziału z każdej z pięciu pozycji: "Ruiny Gorlanu", "Podniebny", "Wszystkie jasne miejsca", "To zdarza się tylko w filmach", "Moje serce, mój wróg" zdecyduję, po które z nich chcę sięgnąć w całości, a których nie będę czytała dalej. Napiszę Wam kilka słów o moich wrażeniach o nich no i co... mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zaczynajmy już...


Znalezione obrazy dla zapytania book

1. "To zdarza się tylko w filmach" już za mną i powiem Wam, że podoba mi się. Na pewno będę ją kontynuowała.

2. Okey, właśnie skończyłam "Wszystkie jasne miejsca" i to też mam ochotę czytać dalej. Czuję jednak, że będzie musiała trochę poczekać na przeczytanie.

3. Za mną "Podniebny". Jest to pozycja, którą również chcę kontynuować. Może nie w pierwszej kolejności, ale na pewno przeczytam.

4. Przeczytałam właśnie pierwszy rozdział "Moje serce, mój wróg" i jest to książka, której nie chcę kontynuować. Jakoś nie wciągnęłam się w fabułę.

5. Pierwszy rozdział "Ruin Gorlanu", czyli pierwszy tom serii Zwiadowcy niestety również nie zachęcił mnie do dalszego czytania.


Wyzwanie już za mną, więc czas na kilka słów podsumowania. Było to bardzo ciekawe doświadczenie. Szczerze mówiąc chętnie je powtórzę. Tym razem może jednak będę czytała pierwsze rozdziały ulubionych książek blogerów albo coś jeszcze innego. Wydaje mi się, że nie sięgnęłabym po żadną z wymienionych wcześniej pozycji, więc koniec końców myślę, że warto było.

Dziękuję za przeczytanie tego posta, mam nadzieję, że Wam się podobało. Pamiętajcie, że jestem też na:
Bookstgramie: @julabooks,
Lubimy Czytać: Julia,
Goodreads: JulaBooks

Do następnego posta,
Jul Books



10 komentarzy:

  1. Pierwszy rozdział czy prolog Ruin Gorlanu rzeczywiście może nie zachęcać - jest napisany zupełnie inaczej niż reszta książki
    Zachęcam więc do drugiego podejścia.
    Jako filmik lub relacja ten tag lepiej się prezentuje, ale w formie tekstu też mi się bardzo podobał
    Czekam na powtórkę.
    Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy rozdział Zwiadowców faktycznie zniechęca, ale to już Ci wsumie pisałam😅 Chętnie też zrobię to wyzwanie u siebie bo zapowiada się bardzo ciekawie💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zaczęłam Zwiadowców, ale kompletnie nie mogłam się wciągnąć więc przerwałam, ale jest to tak bardzo chwalona seria, że na pewno spróbuję się jeszcze przekonać :D I chcę przeczytać też Wszystkie jasne miejsca i Podniebnego bo trylogia czasu Kerstin Gier bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych książek, jednak "To zdarza się tylko w filmach", "Wszystkie jasne miejsca" oraz "Moje serce, mój wróg" posiadam na półce i za jakiś czas musiałabym się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie przeczytaj "To zdarza się tylko w filmach". To doskonała młodzieżówka, która burzy schematy romansów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za mną i rzeczywiście jest dość dobra ;)

      Usuń