niedziela, 4 marca 2018

Wrap Up Luty 2018

Cześć!

To znowu ja- JulaBooks. Jako, że niedawno skończył się luty nadszedł czas na Wrap Up. W tym miesiącu przeczytałam 5 książek, więc bez przedłużania zaczynajmy!


1. Hobbit, czyli tam i z powrotem- J. R. R. Tolkien
Ocena: 2/6
Ta książka wg. mnie była okropnie nudna. Bardzo długie opisy i mała ilość dialogów to była bardzo duża wada. Do tego Bilbo Baggins był tak nie zdecydowanym i denerwującym bohaterem, że wrr... szkoda gadać. Fabuła opiera się na tym, że 13 krasnoludów i Gandalf odwiedzają Bilbo Bagginsa (który jest jednym z głównych bohaterów), aby zaprosić go na wyprawę po skarb. W końcu decyduje się na nią i wtedy zaczynają się kłopoty...

2. Peter Nimble i magiczne oczy- Jonathan Auxier
Ocena: 4/6
Książka opowiada o dziesięcioletnim, niewidomym Peterze, który nie ma domu i, żeby przeżyć musi kraść. Pewnego dnia do miasta przyjeżdża objazdowy sklep, z którego chłopiec szkatułkę z trzema parami magicznych oczu. Po przymierzeniu pierwszej przenosi się w pewne miejsce i wyrusza na wyprawę, która go zmieni. Książkę czyta się przyjemnie, jednak nie było to arcydzieło... Po prostu taka ok, bez fajerwerków.

3.Stowarzyszenie umarłych poetów- N. H. Kleinbaum
Ocena: 6/6
Po zobaczeniu mojej oceny możesz pomyśleć: "Wow! Jaka  wysoka ocena! Tylko ciekawe, czy to naprawdę jest takie dobre." Otóż- według mnie tak. W Akademii Weltona, elitarnej szkole średniej rozpoczyna się właśnie nowy rok szkolny. Nauczyciel języka angielskiego przechodzi na emeryturę. Na jego miejsce przychodzi nowy- John Keating. Przeciwstawia się on dotychczasowym zasadom i normom uważanym za właściwe. Dzięki temu jego uczniowie zaczynają inaczej postrzegać świat. Książka spodobała mi się ze względu na styl pisania. Otwiera oczy na niektóre sprawy, o których nigdy nie myśleliśmy. SUP przeczytałam z polecenia Ady i naprawdę nie żałuję co zresztą mogliście wywnioskować z mojej oceny.

4. Jedyna- Kiera Cass
Ocena: 4/6
Nieubłagalnie zbliża się koniec eliminacji. Która z kandydatek zostanie tą jedyną? Tego dowiecie się po przeczytaniu książki. Autorka pisze lekkim piórem, więc czyta się to bardzo szybko. Chętnie sięgnę po kolejne tomy oraz dodatki.

5. The Oddysey- Homer
Ocena: 3/6
Była to książka po angielsku na konkurs. Nie będę wam o niej pisała, bo tu nie chodziło o fabułę, a o język angielski.

Dziękuję za przeczytanie tego posta. Mam dla was info. Założyłam bookstagrama: https://www.instagram.com/julabooks/ . Jeśli macie uwagi to piszcie w komentarzu pod tym postem albo na insta.

Do następnego posta,
JulaBooks

5 komentarzy:

  1. Post w treści jest po prostu "super"
    Ogólnie cały blog jest "super"

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień rubinu ja już dawno przeczytałam.<3 Polecam. Teraz czytam 2 tom Trylogii Czasu.. Ja w marcu chciałabym przeczytać Błękit Szafiru,Dachołazy,Baśniobór,Syzyfowe Prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dachołazy czytaj koniecznie! To moja ulubiona jednotomówka razem ze Stowarzyszeniem Umarłych Poetów. :D

      Usuń
  3. Ja muszę przeczytać książki riordana

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia za jaką książkę mam się zabrać.

    OdpowiedzUsuń