wtorek, 6 marca 2018

Czytelnicze nawyki Book Tag

Czeeeść!
Dzisiaj jestem w bardzo dobrym humorze i mam dla was Czytelnicze nawyki Book Tag.
Zaczynajmy:

1. Czy masz w domu jakieś konkretne miejsce do czytania?

Nie, ale zazwyczaj czytam na łóżku.

2.Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?

Używam zakładek, których mam dość dużo.

3.Czy możesz po prostu skończyć czytanie, czy musisz dojść do określonej liczby stron, końca rozdziału?

Mi się najwygodniej czyta, kiedy po prostu dojdę do końca strony. Dzięki temu nie powtarzam fragmentów i szybciej kończę książkę.

4. Czy pijesz lub jesz w trakcie czytania?

Często piję w trakcie czytania uważając przy tym, aby nie zalać książki. Natomiast nie jem.

5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz jednocześnie czytać i słuchać muzyki albo oglądać film?

Potrafię przebywać w pomieszczeniu z osobą, która ogląda film, jednak nie umiem zapamiętać co się działo i tu i tu. Co do muzyki- czasami jej słucham w czasie czytania.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka naraz?

Zdarza mi się czytać kilka naraz przyznaję się, ale raczej jedną.

7. Czytasz w domu, czy gdziekolwiek?

Bardzo często czytam w szkole, jak czekam na zajęcia, więc gdziekolwiek.

8. Czytasz na głos czy w myślach?

Nie wyobrażam sobie, jak miałabym czytać na głos w miejscu publicznym. Oczywiście, że w myślach.

9. Czytasz na przód. poznając zakończenie? Pomijasz jakieś fragmenty książki?

Nie, zawsze czytam książkę od deski do deski.

10. Zaginasz grzbiet albo rogi?

Nie, nie lubię kiedy moje książki mają zagięte rogi albo złamane grzbiety.

To były już wszystkie pytania. Jeśli jakieś nasze nawyki pokrywają się to napiszcie o tym w komentarzu. Do wykonania tego tagu nominuję: Olę z bloga Heroska Ateny oraz Adę z kanału Zakręcona na książki.
                                                                                                                                        JulaBooks

4 komentarze: