piątek, 30 marca 2018

Q&A, czyli pytanka od was

Cześć!
Tu JulaBooks. W dzisiejszym poście odpowiem na pytania zadane przez was na moim bookstagramie (JulaBooks). Wszystkim, którzy je zadali bardzo dziękuję. Zaczynajmy:


1. Ulubiona jednotomówka?

Myślę, że "Dachołazy" Katherine Rundell i niedawno przeczytane przeze mnie "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" N. H. Kleinbaum.

2. Najgorsza książka jaką przeczytałaś?

Nie przypominam sobie gorszej książki niż "W pustyni i w puszczy" H. Sienkiewicza.

3. Kupujesz czy wypożyczasz książki?

I to, i to, ale wolę mieć książki na własność.

4. Od jakiej książki rozpoczęło się twoje zamiłowanie do czytania?

Wydaje mi się, że czytam odkąd pamiętam. Nie było tak, że nie lubiłam czytania, a potem je polubiłam.

5. Jaka jest twoja znienawidzona lektura szkolna?

Zdecydowanie"W pustyni i w puszczy" Sienkiewicza oraz "Hobbit, czyli tam i z powrotem" autorstwa Tolkiena.

6. Podobają Ci się kawałki Shawna Mendesa?

Są ok, ale bez przesady.

7. Z jakim najdziwniejszym składnikiem jadłaś pizzę?

Nwm czy to jest dziwny składnik, ale jadłam pizzę z kukurydzą.

8. Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się gdzieś zgubić?

Tak, na osiedlu mojej koleżanki z klasy.

9. Najgłupsza rzecz jaką w życiu powiedziałaś?

Jak odpowiadałam z przyrody to pomyliłam się i stwierdziłam, że skała to kamień lodowy.

10. Ile wynosi cena asfaltu bez podatku VAT jeśli fioletowa owca leci w prawo?

Yyy... Ada na prawdę nie wiem.

To już były wszystkie odpowiedzi. Mam nadzieję, że post się spodobał i jeśli chcecie kolejne Q&A to piszcie je w komentarzu pod tym postem albo na insta.

Bookstagram: JulaBooks
Snapchat: JulaBooks


Do następnego posta,
JulaBooks

4 komentarze: